princeS*  S のつく 美しい人 が 大好き *

<< June 2017 | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 >>


2012.01.25 Wednesday  スポンサーサイト


- . -



2012.01.25 Wednesday  a

 

It is first time for me to watch Hamlet. I guess fun Hamlet story when I heard the (18) character’s relationship in Hamlet. Hamlet’s father dead, and Gertrude of Hamlet’s mother immediately married his uncle Claudius. I know his feeling is crazy. I think it is very sad and to receive uncle is very difficult for young Hamlet. The ghost of Hamlet’s father told son the fact, and Hamlet decided revenging. Then I felt Hamlet love for parents very much. The ghost told “I want you to get revenge. But don’t hurt the Queen.”  Hamlet believed Claudius is guilty and promised to so. (100)But I think Hamlet’s mother also have some guilt. Because she married Hamlet’ uncle and what was more immediately. It is very difficult for young Hamlet. Hamlet have a girlfriend. Her name is Ophelia. Ophelia have Lartes of her brother and Polonius of her father. Both have against loving Hamlet. She loved Hamlet. But she was told and thrust “Get thee to a nunnery!” by Hamlet. I think that’s too awful and go too far. She was crazy since then. I know she loved Hamlet with all her heart. But I was horrible she cried and shouted in a lobby.(100) She seemed to break both in mind and body.  I feel both Hamlet and Ophelia was crazy, so I was difficult to watch this movie.




2011.08.23 Tuesday  お知らせ


スノーマンピーポさんの削除を行わせてもらいました。
てことでこれから色々な記事を書いていこうと思います。・・・・って今までもそうだったけどネ!


前までさくちゃんもユキスも同じくらい大好きで両方応援していこう〜!て気持ちだったけど、ここ何日かめっきりユキスオンリーになってきているのを感じます。



そんなこの頃...




2011.08.11 Thursday  屋台乗りかき氷



そういえば1年前のだいたい今頃は遠征して滝リゾ横アリだったなー、とふと。
今こんなんなっちゃってるけど、やっぱり2010年の夏が今まで生きてきた中で1番楽しかった夏だった・・・・大袈裟だけどガチ<●><●>
100815_114927.jpg





さっくんも全然好きだけどブログの主旨が変わってきたのでそろそろピーポーさん外しますねぇ。スノーマン関係ない記事なのにいつもピーポーさんの最新記事にあがってすいません(>_







さて、今年二度目の花火大会行ってきました~~~♪

続きを読む >>




2011.08.09 Tuesday  夏だゆきすだ

こんばんわんこそばんそーこー(^人^)(さや姉のマネをしてみた)(一度言って見たかったの)



夏休みに入りました!
初っ端から風邪を引きました(テストからずっと引きずっている・・・・)。とは言っても遊びに誘われたらおかまいなしにぴょんと飛んでいきます。かーなーりフットワーク軽いです。だって!ヒマなんだもん!!!←

寂しいヤツですねぇ(っ_<。)うぉぃぉぃぉぃ。さっくん充もない、コンサートもない、旅行の予定もない。、サークルもしていない。今やっていることはバイトと遊びとパソコンですねぇ。自らアクションを起こすことが怖くてもうこのままでいいかなぁ(´・ω・`)(←現在のあたしの大きな悩み)はいっ悩みは置いといてー


今はすっかりk充です(@⌒ω⌒@)
テスト期間中にちゃっかりゆきすのファンミに行ってすっかり虜になってきました。あーんなに身長高くてあーんなにかっこいー人と触れあえたら←虜になるに決まってるだろーが!!!絶賛脳内お花畑ちぅ。決めたんです、夏はゆきす充にすると。また土壇場でゆきす公開撮影とか入ってくるだろうなーと思い夏休みの予定をあけていたら(←言い訳ですね、言い訳)、案の定入ってきました(ニンマリ)。
だって関西を中心に活動する韓国グループだよ!私が韓国の中で1番好きだなーって思ってた人たちが、まさかの関西を中心に活動するんだよ!関西なんかで大丈夫?!←とか色々思うけど、私にとっては幸せなことなんでいーです。それにしてもnmbとかゆきすとかあー関西好きになれそう(笑)



後、英語話せるところいいよネ。勉強になります。私も頑張ろう!てなります。韓国語も出来て英語もペラペラで今は日本語頑張っている、私と同い年のケビン君。ケビン君目指して頑張ります!(←ケビンになりたいって言ってるんじゃないからネ!w)(ケビンみたいなオープンマインド目指します☆)







この前行ってきた花火

続きを読む >>




/ 1 / 28 / >>

Profile

Category

Archives

admin